Metodyka / Strategia / Wykorzystanie zasobów / Testowanie / Kreatywność / Zrozumienie potrzeb klienta / Innowacyjność
Maksymalne wykorzystanie wydatków na reklamę
Pomiędzy wyszukiwaniem, reklamą displayową, YouTube, treściami sponsorowanymi i mediami społecznościowymi – a opcjami kierowania dostępnymi w każdym z tych kanałów – media cyfrowe oferują paraliżujący wybór. Wyzwaniem jest wiedzieć, jak dotrzeć do właściwych osób na odpowiednich platformach.
Bez wystarczających narzędzi, czasu i specjalistycznej wiedzy trudno jest stwierdzić, czy środki marketingowe są wydawane mądrze, a co dopiero efektywnie. Jesteśmy ekspertami w tworzeniu wysokowydajnych reklam i hiper-targetowanych kampanii, wykorzystując wszystkie narzędzia mediów cyfrowych do optymalizacji wykorzystania budżetu marketingowego.
Pracujemy aby połączyć Twój produkt z publicznością, generując potencjalnych klientów, sprzedaż i przychody z maksymalną skutecznością.
Dostosowanie się do przekazu jaki jest pożądany przed użytkownika, to klucz do sukcesu nie tylko kampanii reklamowej ale całego projektu. Analizujemy to co się już sprzedaje, jak reagują na to potencjalni klienci a następnie implementujemy
Każda Kampania marketingowa to zbiór danych. Zbieramy ich możliwie najwięcej, z każdego dostępnego źródła – Twoje informacje, dane poprzednich kampanii, badania konkurencji, wywiady z klientami czy ankiety. Zależnie od dostępności danych i wielkości projektu określamy możliwości, identyfikujemy wyzwania i tworzymy pomysły.
Kampanie są realizowane w oparciu o uzbierane dane i badania rynku konkurencyjnego. Budujemy przekaz, który już się sprawdza a następnie testujemy jego skuteczność w zmieniającym się środowisku biznesowym. Ten proces się nie kończy.
Naszym celem jest regularne przeglądanie i optymalizacja bieżących działań reklamowych, Bierzemy pod uwagę nowe dane, oceniamy czy rynek się zmienił i odpowiednio dostosowujemy się do zmian.