Więcej Informacji

FAQ

Najczęściej zadawane pytnia

Nie zawsze oczywiste / Warto pytać / Chętnie odpowiadamy / Rozwijamy tę sekcję 

Odwieczna rozterka mniejszych przedsiębiorców, ile pieniędzy należy zainwestować w marketing. Powszechna opinia na to pytanie to udział procentowy między 5% a 15% kosztów operacyjnych firmy, czy jej zysków. Prawda jest taka, że to głównie zależy od sytuacji firmy, jej potrzeb i możliwości. Warto zawsze wziąć pod uwagę niszę biznesu, jej konkurencyjność i obowiązujące realia. Zatem ciężko oceni statyczny budżet idealny na reklamę w internecie, gdyż mamy zbyt wiele czynników zewnętrznych i wewnętrznych na które trzeba zwracać uwagę. Zważywszy na fakt, iż nasi klienci zwykle starają się skalować biznes, to doradzamy aby były to wydatki zgodne z możliwościami firmy nie planowane ad hoc. Budżet reklamowy powinien być estymowany w półrocznym albo rocznym przedziale czasowym, dobrze aby zakładał sezonowość jeżeli takowa występuje. Bywa, że odradzamy rozpoczynanie promocji właśnie z powodu wyjątkowo małych możliwości budżetu reklamowego do kosztów kliknięć CPC.  

Zależnie od branży w której firma operuje, budżetu na zakup mediów ( budżetu reklamowego) oraz ceny usługi. W usługach efekt przychodzi bardzo szybko i dynamicznie można go skalować zależnie od wiekości grupy docelowej i tego jak droga jest usługa, w przypadku sprzedaży towatrów sprawa się komplikuje. Zatem jest kilka czynników fundamentalnych od których zależy szybkoś reakcji na reklamę i ilość punktów styku z reklamą zanim dojdzie do faktycznej transakcji. Zatem rezultaty mogą być wręcz natychmiastowe, jak również po kilku miesiącach. 

Zwykle kilka pierwszy dni jest dość intensywnych, następuje spora wymiana informacji. Poznajemy Twoje preferencje, sposób współpracy i staramy się dopasować tak aby to było możliwie wygodne i efektywne dla obu stron. Etap ten jest niezbędny a jego czas trwania naturalnie wynika z rodzaju produktu lub usługi oraz wielkości budżetów reklamowych. 

Decyzję podejmujemy wspólnie w oparciu o wcześniejsze rozmowy dot. Twoich celów, możliwości i rodzaju produktu/ usługi. 

Bardzo wiele zależy od informacji pozyskanych na początku naszej współpracy. Poznajemy wtedy nawjążniejsze cechy produktu, zachowania konsumenckie w tej dziedzinie i produkty konkurencyjne. Metodyka postepowania zatem jest bardziej istotna od znajomości samej usługi/produktu. Do tej pory świetnie sobie radzilismy w każdej sytuacji. 

Tak, jest to zawsze jedna dedytkowana osoba, oraz konsultant ds. reklam. Zatem Twoje konto jest doglądane przez dwie osoby. W ten sposób staramy się analizować strategię w zróżnicowany sposób. Daje to często ciekawe wnioski i pozwala spojrzeć na problem wielopłaszczyznowo.

Zdecydowanie tak. Dodatkowo oferta prac koncepcyjnych i części kreatywnej jest dopasowana do niszy tak aby nie generować dodatkowych sporych kosztów obsługi kampanii. 

Każdy klient i jego usługa, obsługa, produkt, cena czy sama strona WWW są inne. Porównywanie wyników nie jest miarodajne. Znajomść branży ew. pozwala na lepsze doprecyzowanie budżetu, ryzyka związanego z reklamą czy ew. wielkość sprzedaży przy założeniu pewnych niezbędnych elementów definiujących dobrze przygotowaną bazę pod sprzedaż. 

Mamy bieżący kontakt z każdym klientem, wysyłamy miesięczne raporty, oraz robimy konwerencje podsumowujące jeżeli tego wymaga sytuacja i dynamiczne środowisko reklamowe. Macie Państwo też nieustanny dostęp do kont reklamowych, gdzie w zależności od wiedzy klienta można w każdej chwili sprawdzić najważniejsze wskaźniki kampanii. 

Jest tylko uzależniona od rodzaju produktu, usługi oraz budżetu jakim dysponujemy. 

Jeżeli są Państwo klientem w nowej dla nas branży, od razu o tym informujemy. Dodatkowo, nie wszyscy dobrze się czują z tym, że mamy w portfolio ich konkurentów. Niezlaeżnie od tego, liczy się podejście do sprzedaży, strategia dopasowana do Państwa możliwosci. Specyfika branży rzadko jest przeszkodą w realizacji celów marketingowych w przypadku użycia platform Google Ads, czy Facebook Ads. Treści specjalne i rodzaj przekazu jest konsultowany z klientem jeżeli specyfika tego wymaga. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zachęcamy do Kontaktu