Więcej Informacji

FAQ

Najczęściej zadawane pytnia

Nie zawsze oczywiste / Warto pytać / Chętnie odpowiadamy / Rozwijamy tę sekcję 

Odwieczna rozterka przedsiębiorców, ile pieniędzy należy zainwestować w marketing. Powszechna opinia na to pytanie to udział procentowy między 5% a 15% kosztów operacyjnych firmy, czy jej zysków. Prawda jest taka, że to głównie zależy od sytuacji firmy, jej potrzeb i możliwości. Warto zawsze wziąć pod uwagę niszę biznesu, jej konkurencyjność i obowiązujące realia. Zatem ciężko ocenić statyczny budżet idealny na reklamę w internecie, gdyż mamy zbyt wiele czynników zewnętrznych i wewnętrznych na które trzeba zwracać uwagę. Zważywszy na fakt, iż nasi klienci zwykle starają się skalować biznes, to doradzamy aby były to wydatki zgodne z możliwościami firmy nieplanowane ad hoc. Budżet reklamowy powinien być usytuowany w półrocznym lub rocznym przedziale czasowym, dobrze aby zakładał sezonowość jeżeli takowa występuje. Bywa, że odradzamy rozpoczynanie promocji właśnie z powodu wyjątkowo małych możliwości budżetu reklamowego do kosztów kliknięć CPC, czy realiów rynkowych.

Zależnie od branży w której firma operuje, budżetu na zakup mediów ( budżetu reklamowego) oraz ceny usługi. W usługach efekt przychodzi bardzo szybko i dynamicznie można go skalować zależnie od wiekości grupy docelowej i tego jak droga jest usługa, w przypadku sprzedaży towarów sprawa się komplikuje. Zatem jest kilka czynników fundamentalnych od których zależy szybkość reakcji na reklamę i ilość punktów styku z reklamą, zanim dojdzie do faktycznej transakcji. Kluczowym elementem jest stała praca nad ofertą, stroną www i implementacją zalecaną przez LC Media, dlatego tylko wtedy możemy liczyć na zmiany i testować nowe rozwiązania. Sama reklama z siebie nie jest gwarantem sukcesu sprzedażowego.

Zwykle kilka pierwszy dni jest dość intensywnych, następuje spora wymiana informacji. Poznajemy Twoje preferencje, sposób współpracy i staramy się dopasować tak, aby to było możliwie wygodne i efektywne dla obu stron. Etap ten jest niezbędny a jego czas trwania naturalnie wynika z rodzaju produktu lub usługi oraz wielkości budżetów reklamowych. Z czasem będziesz otrzymywać różne sugestie i wskazania implementacyjne dot. Produktów, usług, strony www i treści. Będzie to wynikać z potrzeb użytkowników Internetowych i zwiększenia szansy na sprzedaż -> w końcu o to wszystkim chodzi. Podsumowując -> Twoje zaangażowanie jest potrzebne aby osiągnąć cele marketingowe.

Decyzję podejmujemy wspólnie w oparciu o wcześniejsze rozmowy dot. Twoich celów, możliwości i rodzaju produktu/ usługi.

Bardzo wiele zależy od informacji pozyskanych na początku naszej współpracy. Poznajemy wtedy nawjążniejsze cechy produktu, zachowania konsumenckie w tej dziedzinie i produkty konkurencyjne. Metodyka postępowania zatem jest bardziej istotna od znajomości samej usługi/produktu. Do tej pory świetnie sobie radziliśmy w każdej sytuacji.

Tak, jest to zawsze jedna dedykowana osoba, oraz konsultant ds. reklam. Zatem Twoje konto jest doglądane przez dwie osoby. W ten sposób staramy się analizować strategię w zróżnicowany sposób. Daje to często ciekawe wnioski i pozwala spojrzeć na problem wielopłaszczyznowo.

Zdecydowanie tak. Dodatkowo oferta prac koncepcyjnych i części kreatywnej jest dopasowana do niszy tak aby nie generować dodatkowych sporych kosztów obsługi kampanii.

Każdy klient i jego usługa, obsługa, produkt, cena czy sama strona WWW są inni. Porównywanie wyników nie jest miarodajne. Znajomość branży ew. pozwala na lepsze doprecyzowanie budżetu, ryzyka związanego z reklamą czy ew. wielkość sprzedaży przy założeniu pewnych niezbędnych elementów definiujących dobrze przygotowaną bazę pod sprzedaż.

Mamy bieżący kontakt z każdym klientem, wysyłamy miesięczne raporty, oraz robimy konferencje podsumowujące jeżeli tego wymaga sytuacja i dynamiczne środowisko reklamowe. Macie Państwo też nieustanny dostęp do kont reklamowych, gdzie w zależności od wiedzy klienta można w każdej chwili sprawdzić najważniejsze wskaźniki kampanii.

Jest tylko uzależniona od rodzaju produktu, usługi oraz budżetu jakim dysponujemy.

Jeżeli są Państwo klientem w nowej dla nas branży, od razu o tym informujemy. Dodatkowo, nie wszyscy dobrze się czują z tym, że mamy w portfolio ich konkurentów. Niezależnie od tego, liczy się podejście do sprzedaży, strategia dopasowana do Państwa możliwości. Specyfika branży rzadko jest przeszkodą w realizacji celów marketingowych w przypadku użycia platform Google Ads, czy Facebook Ads. Treści specjalne i rodzaj przekazu jest konsultowany z klientem jeżeli specyfika tego wymaga.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zachęcamy do Kontaktu